Prodej, práce jako každá jiná

Ať se zaměřujeme na prodej svých služeb, prodáváme tašky nebo boty potřebujeme v zákazníkovi probudit zájem o zboží. Není to však tak lehké jak se může zdát. Ono postavit se a jen tak pasivně čekat až někdo projeví zájem není vhodné řešení. Oslovit zákazníka přímo ukázat mu přednosti výrobku a rozhodně netlačit na pilu, aby druhý nenabyl dojmu že se mu něco snažíme vnutit. Jsou lidé kteří si nikdy nic nového nekoupí napoprvé ale nejdříve o dané věci přemýšlí, zjišťují si více informací takže hlavním úkolem prodejce je především zaujmout.
venkovní tržiště

Zákazník chce čas

V současné přesycené době kdy máme všeho dostatek mnoho prodejců bojuje s konkurencí a snaží se nalákat zákazníky co to jde. Na ulici nás neznámí lidé oslovují a nabízí své produkty, pojištění nebo změnu dodavatele elektřiny a později se ukáže že nabídka zas tak výhodná není, nebo že je na trhu mnohem lepší produkt. Z tohoto důvodu lidé přestávají reagovat na podobné nabídky a na internetu si nastudují co se k věci váže.
uzavření smlouvy

Kdo se bojí nemůže prodávat

 
Každý kdo něco nabízí chce prodat, pokud to nerad dělá a přijde mu to proti mysli a raději volí taktiku čekání v klidu nevydělá si patrně ani na slanou vodu. Úspěšný obchodník se nesmí bát oslovit své potencionální zákazníky a nesmí ho odradit odmítnutí. Každý člověk řeší něco jiného a zaujme ho jiná služba, podle toho osloví svého potencionálního zákazníka. Říká se že, každé zboží má svého kupce, každý obchodník by to měl mít na paměti.
 

Pečovat o svého zákazníka

Ne nadarmo nabízejí obchody klientské karty které přináší řadu výhod, je to z důvodu péče o zákazníka, snaha o to aby byl spokojený a nenakupoval jinde. Pečovat se však dá různými způsoby, slevou na příští nákupy, dárkem nebo nabídkou služby či výrobku zdarma. Slušné vystupování a vstřícné chování to je to co si lidé nejvíce zapamatují, bez toho jde prodej velmi špatně.